Odbierz swój trendbook komunikacji wewnętrznej

Oddajemy w Wasze ręce trendbook, który powstał dzięki zaangażowaniu prelegentów_ek 8. edycji Konferencji Internal Communication Meeting, poświęconej komunikacji wewnętrznej. 11 autorów, 33 trendy, źródło inspiracji!

Przeczytaj więcej >>

Grywalizacja w komunikacji wewnętrznej - dlaczego warto przekazywać informacje w formie zabawy?

<p>Gamifikacja to dobry sposób, by nawet najbardziej formalne informacje zamienić w angażującą aktywność.</p>

Przeczytaj więcej >>

Quick wins w komunikacji wewnętrznej

Nie zawsze trzeba zaczynać od wielkich projektów czy kosztownych kampanii. Czasem wystarczy kilka szybkich, prostych działań — tzw. quick wins — które usprawnią poprawią przepływ informacji, zaangażowanie pracowników i atmosferę w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

Znudzeni pracownicy nie czytają? Sposoby na atrakcyjne treści w komunikacji firmowej

Ile razy słyszałaś_eś: „Nikt nie czyta newslettera”? Brzmi znajomo? Co zatem zrobić, by treści firmowe nie tylko były czytane, ale też zapamiętywane?

Przeczytaj więcej >>

#checklista: 5 kroków, jak przygotować się do badania komunikacji wewnętrznej

Czy stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia badania komunikacji wewnętrznej w firmie, ale nie wiesz, jak się do niego solidnie przygotować? Podpowiadamy!

Przeczytaj więcej >>

Fuzje i przejęcia a komunikacja wewnętrzna. Faza ogłoszenia i początkowej integracji

Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.

Przeczytaj więcej >>

10 ryzyk do zaopiekowania komunikacją, kiedy wdrażasz „jawne i równe wynagrodzenia” w organizacji

Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

.