22 października spotkamy się w Warszawie w gronie praktyczek_ków z różnorodnych organizacji, by już po raz 9. (!) dzielić się inspiracjami i wspólnie poszukiwać wartościowych i strategicznych rozwiązań w tym obszarze.
Przeczytaj więcej >>
W czasach hybrydowego modelu pracy, rosnących oczekiwań względem work-life balance i zmieniającej się kultury organizacyjnej, klasyczne imprezy firmowe często przestają odpowiadać na potrzeby współczesnych pracowników.
Przeczytaj więcej >>
W świecie pełnym treści, powiadomień i informacji nie wystarczy już „coś napisać”. Trzeba napisać tak, żeby ktoś to przeczytał. A jeszcze lepiej – żeby się zatrzymał, zaciekawił i chciał więcej. Tylko jak to zrobić?
Przeczytaj więcej >>
Cicha agresja lub bardziej fachowo agresja pasywna (ang. passive-aggressive behaviour) w pracy – temat wracający jak bumerang. W wielu organizacjach jest impulsem do tworzenia tzw. Kodeksów komunikacji wewnętrznej.
Przeczytaj więcej >>
Czy Twój zespół potrzebuje przełamania rutyny i wzmocnienia współpracy? Przedstawiamy fascynującą grę integracyjną, w której uczestnicy wcielają się w projektantów przyszłości i wspólnie tworzą coś naprawdę niezwykłego.
Przeczytaj więcej >>
Oddajemy w Wasze ręce trendbook, który powstał dzięki zaangażowaniu prelegentów_ek 8. edycji Konferencji Internal Communication Meeting, poświęconej komunikacji wewnętrznej. 11 autorów, 33 trendy, źródło inspiracji!
Przeczytaj więcej >>
<p>Gamifikacja to dobry sposób, by nawet najbardziej formalne informacje zamienić w angażującą aktywność.</p>
Przeczytaj więcej >>
Nie zawsze trzeba zaczynać od wielkich projektów czy kosztownych kampanii. Czasem wystarczy kilka szybkich, prostych działań — tzw. quick wins — które usprawnią poprawią przepływ informacji, zaangażowanie pracowników i atmosferę w organizacji.
Przeczytaj więcej >>
Ile razy słyszałaś_eś: „Nikt nie czyta newslettera”? Brzmi znajomo? Co zatem zrobić, by treści firmowe nie tylko były czytane, ale też zapamiętywane?
Przeczytaj więcej >>
Czy stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia badania komunikacji wewnętrznej w firmie, ale nie wiesz, jak się do niego solidnie przygotować? Podpowiadamy!
Przeczytaj więcej >>
Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.
Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.
Przeczytaj więcej >>
Znasz konkurs IC Biznes Partner? Jesteś w swojej organizacji partnerem dla pracowników i dla biznesu? Zgłoś siebie, swój zespół lub projekt do 12 marca 2025 r. do 3. edycji naszego konkursu.
Przeczytaj więcej >>
Dobrze przygotowana i przemyślana komunikacja kryzysowa pozwala firmie nie tylko uniknąć chaosu, ale przede wszystkim odpowiednio zaopiekować się pracownikami i ich rodzinami.
Przeczytaj więcej >>
Pierwsze miesiące to czas na poznanie ludzi, zdobycie zaufania i pokazanie, że komunikacja wewnętrzna jest ważna. Jak to zrobić?
Budowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej warto zacząć od rozmowy z kadrą zarządzającą. Spotkania 1:1 pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby poszczególnych zespołów i ustalić działania wspierające liderów w ich codziennej pracy.
Przeczytaj więcej >>
Employee Experience (EX) zaczyna się już na etapie pierwszego kontaktu z kandydatem i trwa aż do ostatniego dnia jego pracy w jednej firmie. Bez wątpienia na skuteczne kształtowania EX ma wpływ odpowiednio przemyślana, zaplanowana i konsekwentna komunikacja.
Przeczytaj więcej >>
Czyli jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację wewnętrzną?
Przeczytaj więcej >>Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach, raportach i konferencjach dotyczących komunikacji wewnętrznej?
Zapisz się do naszego newslettera.
Brawo! Udało się! :)
Dobrego dnia!