Grywalizacja w komunikacji wewnętrznej - dlaczego warto przekazywać informacje w formie zabawy?

Gamifikacja to dobry sposób, by nawet najbardziej formalne informacje zamienić w angażującą aktywność.

Przeczytaj więcej >>

Quick wins w komunikacji wewnętrznej

Nie zawsze trzeba zaczynać od wielkich projektów czy kosztownych kampanii. Czasem wystarczy kilka szybkich, prostych działań — tzw. quick wins — które usprawnią poprawią przepływ informacji, zaangażowanie pracowników i atmosferę w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

Znudzeni pracownicy nie czytają? Sposoby na atrakcyjne treści w komunikacji firmowej

Ile razy słyszałaś_eś: „Nikt nie czyta newslettera”? Brzmi znajomo? Co zatem zrobić, by treści firmowe nie tylko były czytane, ale też zapamiętywane?

Przeczytaj więcej >>

#checklista: 5 kroków, jak przygotować się do badania komunikacji wewnętrznej

Czy stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia badania komunikacji wewnętrznej w firmie, ale nie wiesz, jak się do niego solidnie przygotować? Podpowiadamy!

Przeczytaj więcej >>

Fuzje i przejęcia a komunikacja wewnętrzna. Faza ogłoszenia i początkowej integracji

Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.

Przeczytaj więcej >>

10 ryzyk do zaopiekowania komunikacją, kiedy wdrażasz „jawne i równe wynagrodzenia” w organizacji

Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

Konkurs dla komunikacji wewnętrznej! Trwa nabór zgłoszeń

Znasz konkurs IC Biznes Partner? Jesteś w swojej organizacji partnerem dla pracowników i dla biznesu? Zgłoś siebie, swój zespół lub projekt do 12 marca 2025 r. do 3. edycji naszego konkursu.

Przeczytaj więcej >>

6 sprawdzonych kroków, jak reagować w sytuacji kryzysowej w komunikacji wewnętrznej

Dobrze przygotowana i przemyślana komunikacja kryzysowa pozwala firmie nie tylko uniknąć chaosu, ale przede wszystkim odpowiednio zaopiekować się pracownikami i ich rodzinami.

Przeczytaj więcej >>

Zaczynasz nową pracę w obszarze komunikacji wewnętrznej? Sprawdź, od czego warto zacząć

Pierwsze miesiące to czas na poznanie ludzi, zdobycie zaufania i pokazanie, że komunikacja wewnętrzna jest ważna. Jak to zrobić?

Przeczytaj więcej >>

Lista 20 pytań na spotkanie z kadrą zarządzającą

Budowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej warto zacząć od rozmowy z kadrą zarządzającą. Spotkania 1:1 pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby poszczególnych zespołów i ustalić działania wspierające liderów w ich codziennej pracy.

Przeczytaj więcej >>

.