Zapraszamy na 9. edycję konferencji Internal Communication Meeting!

22 października spotkamy się w Warszawie w gronie praktyczek_ków z różnorodnych organizacji, by już po raz 9. (!) dzielić się inspiracjami i wspólnie poszukiwać wartościowych i strategicznych rozwiązań w tym obszarze.

Przeczytaj więcej >>

Dobry event, czyli jaki? Co dziś cieszy pracowników i na co zwracają uwagę?

W czasach hybrydowego modelu pracy, rosnących oczekiwań względem work-life balance i zmieniającej się kultury organizacyjnej, klasyczne imprezy firmowe często przestają odpowiadać na potrzeby współczesnych pracowników.

Przeczytaj więcej >>

5 zasad pisania, które zatrzymują uwagę odbiorcy

W świecie pełnym treści, powiadomień i informacji nie wystarczy już „coś napisać”. Trzeba napisać tak, żeby ktoś to przeczytał. A jeszcze lepiej – żeby się zatrzymał, zaciekawił i chciał więcej. Tylko jak to zrobić?

Przeczytaj więcej >>

Cicha agresja w pracy – jak ją rozpoznać i nie powielać?

Cicha agresja lub bardziej fachowo agresja pasywna (ang. passive-aggressive behaviour) w pracy – temat wracający jak bumerang. W wielu organizacjach jest impulsem do tworzenia tzw. Kodeksów komunikacji wewnętrznej.

Przeczytaj więcej >>

Odkryj nowy wymiar integracji firmowej - strategiczna gra dla zespołów!

Czy Twój zespół potrzebuje przełamania rutyny i wzmocnienia współpracy? Przedstawiamy fascynującą grę integracyjną, w której uczestnicy wcielają się w projektantów przyszłości i wspólnie tworzą coś naprawdę niezwykłego.

Przeczytaj więcej >>

Odbierz swój trendbook komunikacji wewnętrznej

Oddajemy w Wasze ręce trendbook, który powstał dzięki zaangażowaniu prelegentów_ek 8. edycji Konferencji Internal Communication Meeting, poświęconej komunikacji wewnętrznej. 11 autorów, 33 trendy, źródło inspiracji!

Przeczytaj więcej >>

Grywalizacja w komunikacji wewnętrznej - dlaczego warto przekazywać informacje w formie zabawy?

<p>Gamifikacja to dobry sposób, by nawet najbardziej formalne informacje zamienić w angażującą aktywność.</p>

Przeczytaj więcej >>

Quick wins w komunikacji wewnętrznej

Nie zawsze trzeba zaczynać od wielkich projektów czy kosztownych kampanii. Czasem wystarczy kilka szybkich, prostych działań — tzw. quick wins — które usprawnią poprawią przepływ informacji, zaangażowanie pracowników i atmosferę w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

Znudzeni pracownicy nie czytają? Sposoby na atrakcyjne treści w komunikacji firmowej

Ile razy słyszałaś_eś: „Nikt nie czyta newslettera”? Brzmi znajomo? Co zatem zrobić, by treści firmowe nie tylko były czytane, ale też zapamiętywane?

Przeczytaj więcej >>

#checklista: 5 kroków, jak przygotować się do badania komunikacji wewnętrznej

Czy stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia badania komunikacji wewnętrznej w firmie, ale nie wiesz, jak się do niego solidnie przygotować? Podpowiadamy!

Przeczytaj więcej >>

Fuzje i przejęcia a komunikacja wewnętrzna. Faza ogłoszenia i początkowej integracji

Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.

Przeczytaj więcej >>

10 ryzyk do zaopiekowania komunikacją, kiedy wdrażasz „jawne i równe wynagrodzenia” w organizacji

Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.

Przeczytaj więcej >>

Konkurs dla komunikacji wewnętrznej! Trwa nabór zgłoszeń

Znasz konkurs IC Biznes Partner? Jesteś w swojej organizacji partnerem dla pracowników i dla biznesu? Zgłoś siebie, swój zespół lub projekt do 12 marca 2025 r. do 3. edycji naszego konkursu.

Przeczytaj więcej >>

6 sprawdzonych kroków, jak reagować w sytuacji kryzysowej w komunikacji wewnętrznej

Dobrze przygotowana i przemyślana komunikacja kryzysowa pozwala firmie nie tylko uniknąć chaosu, ale przede wszystkim odpowiednio zaopiekować się pracownikami i ich rodzinami.

Przeczytaj więcej >>

Zaczynasz nową pracę w obszarze komunikacji wewnętrznej? Sprawdź, od czego warto zacząć

Pierwsze miesiące to czas na poznanie ludzi, zdobycie zaufania i pokazanie, że komunikacja wewnętrzna jest ważna. Jak to zrobić?

Przeczytaj więcej >>

Lista 20 pytań na spotkanie z kadrą zarządzającą

Budowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej warto zacząć od rozmowy z kadrą zarządzającą. Spotkania 1:1 pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby poszczególnych zespołów i ustalić działania wspierające liderów w ich codziennej pracy.

Przeczytaj więcej >>

Jak IC Biznes Partner kształtuje i wspiera Employee Experience (EX)?

Employee Experience (EX) zaczyna się już na etapie pierwszego kontaktu z kandydatem i trwa aż do ostatniego dnia jego pracy w jednej firmie. Bez wątpienia na skuteczne kształtowania EX ma wpływ odpowiednio przemyślana, zaplanowana i konsekwentna komunikacja.

Przeczytaj więcej >>

Talk to AI

Czyli jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację wewnętrzną?

Przeczytaj więcej >>

Case study firmy budowlanej

Pomysł na zwiększenie zaangażowania.

Przeczytaj więcej >>

.