<p>Gamifikacja to dobry sposób, by nawet najbardziej formalne informacje zamienić w angażującą aktywność.</p>
Przeczytaj więcej >>
Nie zawsze trzeba zaczynać od wielkich projektów czy kosztownych kampanii. Czasem wystarczy kilka szybkich, prostych działań — tzw. quick wins — które usprawnią poprawią przepływ informacji, zaangażowanie pracowników i atmosferę w organizacji.
Przeczytaj więcej >>
Ile razy słyszałaś_eś: „Nikt nie czyta newslettera”? Brzmi znajomo? Co zatem zrobić, by treści firmowe nie tylko były czytane, ale też zapamiętywane?
Przeczytaj więcej >>
Czy stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia badania komunikacji wewnętrznej w firmie, ale nie wiesz, jak się do niego solidnie przygotować? Podpowiadamy!
Przeczytaj więcej >>
Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.
Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.
Przeczytaj więcej >>
Znasz konkurs IC Biznes Partner? Jesteś w swojej organizacji partnerem dla pracowników i dla biznesu? Zgłoś siebie, swój zespół lub projekt do 12 marca 2025 r. do 3. edycji naszego konkursu.
Przeczytaj więcej >>Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach, raportach i konferencjach dotyczących komunikacji wewnętrznej?
Zapisz się do naszego newslettera.
Brawo! Udało się! :)
Dobrego dnia!